Alfasinem009 Dinlenilir mi bence benim geç döllenme değil çünkü 4 haftalliken kese gördük ve bazıları erken de duyuyor yarın doktor randevum var sizce duyulur mu bu arada alt kismimda da ağrı da çok adet olacak gibi
Elif5361 Alfasinem009 İnşallah duyarsınız 😍bende çarşamba gideceğim kese ve kalp atışı içim inşallah duyarım ya 6 haftalık oluyorum bende
Glsm-ktl1 Alfasinem009 6+4te duydum çok şükür duyamasanda üzülme stres yapma 8 haftaya kadar yolu var
poyrazege1503 Alfasinem009 yerleşiyor hayatim o yüzden o ağrılar bebisin yer yapiyor kendine 10. Haftaya kadar yaşadım ben nerdeyse sonra geciyo❤️
fairytale_ Alfasinem009 kisiden kisiye degisiyir canım ben 5+4 alttan muayene ile duydum duyamazsan uzulme 10. Haftaya kadar yoku var🥰