23 haftalık hamileyim idrara çok sık çıkıyorum ama hep öyleydi başından beri hiç de enfeksiyon vs çıkmamıştı. Son günlerde izmir sıcağında aşırı klimaya bağımlı oldum hayatımda ilk.kez klimaya yatar oldum falan neyse etkilemiyor iyiyim yani. İdrara yine çok sık çıkıyorum çok da su içmeye çalışıyorum. Dün idrarın sonunda sarinyesil.gibi ufak bir sumuksu akıntı geldi peçeteye devamı olmadi bugün de Bi kere geldi ama ufak birsey tek seferlik yine devamı olmadı. Doktor randevum haftaya. Yarın da yine olursa doktoruma yazcam usuttum mu nw oldu anlamadım. Yanma koku ya da anormal gün içinde akıntı da yok.