Belirsizz ben ilk kızımda özelde normal diye gittim travmalı bi şekilde saatlerce bekleyip son dakika sezeryana alınmıştım. Ameliyat sonrası adet döneminde olduğu gibi hasta bezi ile gezdim. Kimse gelip bahsettiğiniz gibi alttan açıp temizlemedi. Gaz çıkarma tuvalete gitme ve yürüyüş için sürekli sormaya geldiler. Sanırım ameliyatta gerekli işlemi yaptılar. Hatta keşke sezaryen olsaydım direk dedim. Şimdi ikinci kızıma hamileyim sezeryan dedim direk. Doktorumda neden demedi ssvd önerebilirdi ama ben kabul etmezdim büyük ihtimalle. Travma yaşamışsınız zaten zorla normal doğum yaptırmaz doktor diye düşünüyorum.