eminegizem kasılma için bişey sorucaktım , ben önceki hamileliğimde 7 haftalık kürtaj oldum ama öğrendiğimden itibaren sürekli kaılma oluyodu , kasıklarımda cok fazla kasılma oluyodu bi uyanıyodum kendımı cok sıkmısım cok ağrı giriyodu o yuzden kalp atısı durmus flan lablir macaba ya da bi sıkıntı