Kızlar cumartesi günü sancım var diye hastaneye yattım önlem amaçlı ilk gebeliğim 33+4 erken doğumdu. Bu gebeliğim suan 34 hafta bugün ev ye gittiğimde kanamam vardı hastaneye geldim nst de sancımçıktı ama ebeler alttan baktıgında kanamam yoktu peynir kesiği gibi beyaz renk akıntım vardı engeksiyon dediler ama 2 gpn öncesinde bu enfeksiyon yoktu açılmam da yok bu durumu yaşayan var mı yazabilir misiniz??