Bunu buradaki kimse bilemez. Kan dediğiniz şey normal bi durum değil. İnşallah bir şey yoktur ama kanın nerden geldiği bulunması lazım. İki damla dahi önemli çünkü. Oldu da kan bi yerden sızdı buradaki insanları değil kendinizi suçlayacaksınız. Bi doktora alttan muayene olun kanama alanını bulsun. Alttan muayene kötü bir şey değil ki