glycnkrt Arzu45 kızım 5 yıl sonra beklemediğim anda gelince bunda salmıştım korunmadım yani olmaz diye. kızımın yaşına girdiği gün hamile kaldım istiyordum zaten. malum 5 sene evlat hasreti çektik. hiçbirşey kullanmadım bence en önemlisi kafa rahatlığı.