fato-21 Kızlar nst de sancı çıktı iğne ve serum vurdular eve geldik ara ara kasıklarım belim ağrıyor sizce doğum b süreçte olur mu ona göre hazırlık yapayım
Pa-2121 fato-21 bolca dinlen eğer açıklığın yoksa korkma ama hazırlığın bitmiş olsun ne olur ne olmaz. Açıklığına baktılar mı?
artikbiranneyim fato-21 hazırlığınız olsun. Yatın hiç kalkmayın. Açıklık kontrolü yaptırmadığınız iyi olmuş çünkü o doğumu başlatan bir sey. İlaç vermedi mi doktorunuz?
Efnan-77 fato-21 ya ağrılarınız nasıl benimde günde 10 kere falan toplanıp kasılıyo kasılmam oluyo yani bde bugun belim ağrıyo adet olcamda sökülemiyo gibi bacakalrımda güç yok
Pa-2121 fato-21 normalde bakıyorlar açıklığa çok ciddi derecede olsa bilgilendirirlerdi seni bence çok yorma kendini canım dinlen 🙏🏻
fato-21 Pa-2121 adıyamanda tek bir özel hastane var normalde Diyarbakır da olacaktı kısmet bekliyoruz
artikbiranneyim fato-21 kendi doktorunuzla iletişime geçseydiniz keske, ben bunların yanında bir de ilaç kullanıyorum önlesin diye