Kızlar 7 haftalık hamileyim
Ne yersem çıkarıyorum
Ağzımda zehir gibi tat kalıyor o kadar rahatsız bir tat ki anlatamam
Şuan çok açım gücüm yok yürümeye mecalim kalmadı
Baş ağrısı olmaya başladı açlıktan bişeyler atıştryoeum bunda midem kaynıyor Allah’ım çıldırcam ben ne yesem de bastırsam bu ağzım tati giderr
Aç karnım doyarr 😭😭