Muazbera Normal doğum yapıp 6 ay sonra mi tüplerini bağlatmak daha iyi yoksa sezaryenle doğum yapıp hemen tüplerinin bağlanması çünkü emzirme olacağı için 6 ay sonra tekrar ameliyat olmak akıllıca gelmiyor bana. Siz nasıl bir yol izlediniz