Brm2122 Arkadaşlar 13. Haftadayım ense kalınlığı ve burun kemiği boyutları normal çıktı. 2 li testte yaptırmadım ama hala kararsızım benim gibi yaptırmak istemeyenler var mı?
Guzelanne56 Brm2122 17 haftalığım 2 lı testı isteyerek yaptırmadım sonucta ıkılı testte olumsuz sonuç çıksa bıle aldırmak dışında yapılabılcek bi müdahale yok aldırmamakta kararlı olduğum ıcın yaptırmadım aşı detaylı harıc hıc bısey yaptırmayacagım
ysmnn19 Brm2122 Sonuç düşük riskli çıksa bile aklımı kurcalayacağı ve boş yere stres yapacağım için yaptırmamayı düşünüyorum
Sumruhazal Yaptır bence hıc birşeyını aksatma tabı bence yıne sız bılırsınız mesela ben şeker yüklemesi hariç herşeyini yaptırdım
Brm2122 Guzelanne56 tam olarak böyle düşünüyorum bende ve genel olarak bu aralar çok olumsuz şeyler duydum o olumsuzluğu yüklemek istemiyorum bir de kendime
Guzelanne56 Brm2122 evet o yüzden yaptırıp yaptırmamak sızın tercıhınız sok zamanlar olan duyulan olumsuz şeyler yeterınce rahatsız edıcı
_Melikee_ Bende yaptırmak istemiyorum boş yere kendimi strese sokmak yerine beklemek ayrıntılı ultrason yaptırsam yeterli gibi geliyo allah saglikla kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah 🤗
Brm2122 Maalesef evet duyduğum olumsuz her şey beni aşırı etkiliyor en mantıklısı bu diye düşündüm ama yine de diğer annelere de sormak istedim. Teşekkür ederim 🙏