33haftalık gebeyim ilk defa devlet hastasine gidip muayene oldum ve bebeğin doğum pozisyonuna dönmediğini söyledi . Bu haftaya kadar dönmediyse daha da dönmez sezeryan yapılır dedi . Sizin kaçıncı haftada döndü bebeğiniz kızlar ben normal doğum istiyordum doktor böyle diyince canım sıkıldı açıkçası