hasret_isa Kızlar 31 haftalık hamileyim kasilmalarim iki üç dört dakikada bir geliyor duşa girip çıktım geçer diye ama hala devam ediyor agri sizi yok sadece regl sancisi gibi kasılmalar var sizce ne yapmalıyım???
Betul-97 hasret_isa Acile gidin bir nst’ye bağlasınlar siz anlamazsınız belki ama eğer doğum başlamışsa hemen müdahale edilir haftanız da daha çok erken
hasret_isa Kızlar ama bir agri sızı yok ayaktayken kasiliyorsam anlayamıyorum uzaninca kasılmalar oluyor sadece gitmeli miyim yoksa biraz daha bekleyeyim mi
Nur_budak hasret_isa bence gidin gözükün faydası olur zararı yine olmaz keşke demekten iyidir benimde kasilmam oluyordu ben bebek hareketi zannettim 36 haftda suyum geldi ansızın o yüzden şansa bırakmayın sizin haftanızda küçük
Nur_budak Sarina98 ciğer geliştirici vurdular 2 doz çok şükür bebeğim küveze girmedi doğduğunda biz büyüdük bile 8 aylığız şimdi 😍
Rumay hasret_isa magnezyum içiyor musunuz? Sancı olduğunu düşünüyorsanız bir nst ye girmenizde fayda var.
hasret_isa hasret_isa Rumay canım erken doğum riski vardı benim zaten evde biraz yürüdüm hareket hafif hafif yapmaya çalışıyorum kendimi zorlamadan bir duş aldım şimdi uzanıp tekrar bakacağım kasilma sayar uygulamasından bakalım ne durumdayım