CansuP- bende aşılama ile hamile kaldım kasıkta batma ağrı bel ağrısı oluyordu. Vücut kendini hamile sanıyor çatlama iğnesinin içinde gebelik hormonu olduğu için. Bu belirtileri yaşayıp da hamile kalan da çok kalmayan da. Benim bu ikinci gebeliğim ikiside aşılama. Aşılamadan 1 hafta sonra göğüslerim dolgunlaşıyor ve merdiven çıkarken yoruluyorum. Bunlar bende ki en net belirti oldu