alyamm_33 Zynpkcn çok normal annesi büyüyor şu an bebiş uyuyarak geçiriyor yeri daraldığı için oynamaması normal doktorum öyle söyledi 36+5 bizimkine hantall😊
Zynpkcn alyamm_33 off sitres yapmak istemiyorum ama korkuyorumda arada hareket ediyor o rahatlatiyor esime diyorum dogunca poposuna 2 3 kere saplatcam beni korkuttugu icin diyorum 🤣
Zynpkcn alyamm_33 hakediyorlar ama esim karnima egilip konusuyor 🤣 kizim su annene 1 tekme at yoksa seni dovcek bak diye ozaman sanki duymus anlamis gibi 1nkere vuruyor 🤣🤣