derinlesb1 Cihangir09 hah aynen adı imom du ❤️ bi türlü bulamamıştım aklıma gelmemişti .. 4 haftalık su an kahverengi paketliyi kullanmam gerek değilmi ? Omega olan
ymelike35 derinlesb1 regenesis max Kullanıyordum ikinci ayında yazdılar şu an 4.5 aylığım Kanlarım çok aşırı düşük çıkmış on gün önce decavid kullanıyorum
aloevera derinlesb1 elenatal 2. omega var folik asit vs dış kabı mavi olan. 3. ayımda geçmiştim buna, hala da kullanıyorum
ggmom derinlesb1 imom omega ,dvit, ferrum, bu ay da magnezyum a başladım 25 haftaligim değerlerim çok iyi
sweetmom1_ derinlesb1 sadece kan ilacı kullanıyorum kan tahlillerimde güzel çıktı vitaminleri sebzeden meyveden etlerden alıyorum🌸
myavocado derinlesb1 multivitamin pregnom Max hamileliğin başından beri kullanıyorum, 16. hafta sonrası oroferon demir ilacı da başladı, 22. hafta sonrası osteocare magnezyum, kalsiyum, çinko, d vitamini eklendi.
Cihangir09 derinlesb1 paket doğru evet ama 4 haftaliksa 12. haftaya kadar önce folik asit kullanmanız gerekiyor 11 12. Haftadan sonra başlanıyor multivitamine ☺️
Ozz-aa ocean mummy, çok iyi geldi aşırı haksızlığın vardı 10 haftada folik asiti bırakıp buna başladım doktorumun tavsiyesi tabi