1aitaj Bugun 36 haftalik olduk . Gobeğimin sol tarafında ağrı var ama sadece gulerken veya uzanırken falan ağrıyor. Sanki etimden bir şey kopmus gibi bir ağrı. Dusundumde karnım buyuduğu için gerilme ağrısl ola bilirmi boyle bir şey yaşadınızmı
Pa-2121 1aitaj normal canım artık son kaç haftan kaldı bende 35 e gircem her hafta daha farklı bir ağrıya bırakıyor yerini . Hem karın büyüyo hem bebek. Hareket alanı kısıtlanıyor haliyle bu da sana ağrı yapar☺️