Beyyzz Sezaryen doğum yapalı on gün oluyor ameliyattan sonra belimin sağ alt kısmında(kalçaya çok yakın olm bir bölge) inanılmaz bir ağrı var yürümemi engelliyor resmen yaşayan oldu mu spinalden dolayı olabilir mi
yigitmom_ Beyyzz Bel ignesinden dolayı benimde öyle olmuştu canım. Ağır kaldırma, anı hareketlerden kaçın
Zelihapekr Böbreklere doğruysa organlar boşluğa düştüğü için ağırıyodur. Ben korse talınca rahatlamıştım