milaeqq Kızlar hiç karın kaşınması sorununu yaşayan var mı? Aşırı kaşınıyor içten gibi de dıştan gibi de çok kaşıntım var ne önerisiniz bu kaşıntı uyutmayacak gibi bu gece yalancı sancım yok dedim şimdi bu başladı 🥹
Zuluf_03 milaeqq ben de 38 haftalık olucam çok kaşınıyo bende kaşımamaya çalışıyorum tişörtümle filan kaşıyorum çok dayanamazsam hala çatlıyor mu ki ya
milaeqq yokusbebek Bio oil kullanıyorum, Hindistan cevizi yağı kullanıyorum 10.haftadan beri son aylarda olur mu ki çatlak 38.haftadayım 🥹
sispsmnr milaeqq arkadaşımında soy ayda çatlamıştı ve aşırı kaşıntı yapıyor demişti. Kantoran yağ da iyi gelir
br2023 milaeqq Bilmiyorum özellikle alt taraflar çok kaşınıyor orda az bir çatlak olmuş çoğalmasa iyidir ya
milaeqq Zuluf_03 Aynen öyle deli gibi kaşınıyor karnım 😩 Bende açıkçası çatlar diye korktum şu son 2 haftada kaşımamaya çalışıyorum ama gözümden yaş geliyor 🥲