16 temmuz yumurtlama 17 temmuz yumurtlama günümdü.. Bugün test yaptım negatif. Adet ağrısı gibi ağrım var 2 gündür. Tam adet oldum herhalde diyorum ama bir şey yok.. çatlamadan 12 gün geçti hala pozitif yok bundan sonra pozitif görme ihtimalim var mı sizce??