hyena Denizdnzdnz mama başlar canım bence benimde o dğerde mama başladı biraz daha yüksek olsa yatış verecekti mama başla 3 gün sonra getir demişti şükür düşmeye başlamıştı
Sevbebek Bnm ilk oğlum 17 yle yatmıştı iki gün kaldı evet çok zor bişe o iki gün bna iki yıl iki asır gibiydi ama emin ol onlar bizden daha savasci
Denizdnzdnz hyena mama veriyordum zaten ama ona rağmen yüksek çıktı. 15 dk emzir enerji harcamasın sonra 60 ml mama ver dedi. Ben dinlemeyip sürekli emzirip mamayla desteklerim diyorum ama korkuttu bayağı
Amphitrite Denizdnzdnz geçmis olsun. Genelde erken dogan bebeklerde oluyor bu. Nenelerimiz bebek uyurken sarı tülbent sererlermiş üstlerine. Onu deneyebilirsiniz.