Mnnk Ya 36+3 günlük gebeyim ve biraz önce leke gördüm çamaşırımda önemli bişey midir 🤔🤔 doktora gitsem mi bilemedim yaaa
Esmalemdar Mnnk veee benimde doğurana kadar ağrım sancım olmamıştı nişan geldiği zaman açılma başlamıştı yanı o leke ondan gelir bu haftalar da genelde git bence doktora
Selale_bati Mnnk nisanmi acaba hayirli dogumlar genellikle 36 dan sonra doga bilirler zaten bebekler canim icini rahat tut
Fidannn Mnnk doktorunu ara canım hastaneye de gitsen sancısız doğurmucaksın imkanın varsa doktorunu ara
sudamlasi Mnnk ağrınızın olması gerekmez. Böyle durumlarda ne olursa olsun hastaneye gitmek gerekir. Yine de siz bilirsiniz🤷🏻
Aynur_ma Esmalemdar bende de bugun cok az lele geldi ama sanci su gelmesi falan hicbirsey yok gayet iyiyim 33 haftayik ama saten acikligik.vardi dogururmuyumki🤭🙄🙊
Esoakbyk sudamlasi Hulyaismail merhabalar aynısı benim başıma geldi bu rahatsızlığı dedi doktor rose dedi. her yerimde çıktı bir de kızarık kızarıktı ve dediğiniz gibi kaşıntı vardı onu kullandım geçti lokal olarak sürüyordum kızarıklıkların üstüne.ve isilik kaşıntı yapmaz
Kuzum-naz Benim 26 haftada leke geldi hemen o dakka acile gittik . Yatis verdi . Ilac baslatti simdi yok leke sadece vc ye kalkiyorum
Mnnk Şu alttan muayene ne iğrenç bişi ama korkulcak bi durum değilmiş🤦♀️🤦♀️🙈🙈 dayanamayıp gittim ve hiç bişey yok diyip gönderdiler nst yada ultrasonla bakmadılar direk alttan muayene yaptılar 😔😔😔
Esmalemdar Aynur_ma leke geldi ama zaten açıklık bardı diyorsun ya açılman cm değiştirdiyse bence doğurabilirsin de ama mesela 2cm açıklık 2/3hafta soğurmayanda var ama benim kızım nişan geldi 1 cm dedi doktor ne ağrı ne sancı sabahına doğdu
Aynur_ma Esmalemdar 1sm acikligik vardi zaten 2-3 haftadir . Bugun leke oldu doktprum 1hfta da bekletsen iyi olur dedi simdo yayak rejimi yazdi ancak uzaniyorum bakalim sabaha dogurmam insAllah
Aynur_ma Mnnk bende doktorum kisenin agzi acilmis o yuzden gelmis ola bilir dedi simdi bekliyoruz biraz daha gelmez insallah