hyena Bsear-3k var görünüyo canım 73 sancı ama düzensizde bende hissetmiyordum doktor sordu sadece böyle karın sertleşiyor sıkılıyor gibi oluyordum ondan mı bilmem doğumumda rahat geçti
Ozgis1s Bsear-3k sancı var ama düzenli mi o önemli yani çıkan kağıttan daha net bilgi verir doktor. Kaç haftalıksın
Bsear-3k Evet sancım var diye gittim acılmam yok diye gönderdiler bugün çok hafif çektim yarın kontrolüm var tekrar çatı muayenesi yapcaklar büyük ihtimal 37+3 haftalığım