Haticebaysalll Ben suan 13+5haftalik hamileyim grip oldum ateşim var hastaneye gitsek serum takarlarmi
Elizveannesi Haticebaysalll ateş varsa muhakkak gitmelisiniz zaten. Üstüne basa basa belirtin hamile olduğunuzu.
031965 Parol takmışlardı bana önce kan alıyolar viral mi diye bakıyorlar ona göre gebelere göre ilaç serum takviyesi yapıyolar