zgeDenizKaramanAtmaca Merhaba kızlar 4+1 günlük hamileyim çok fazla karın ağrım var. gün içerisinde de hareketliyim. Kasık ağrısı normal mi bu haftada olanlar ne durumdasınz
Minicikbal zgeDenizKaramanAtmaca 4+4 ün canım bende kasık ağrım da var ama daha çok bel ağrısı var bende
Balkan77 zgeDenizKaramanAtmaca doktorun magnezyum vermedi mi canım benimde öyleydi magnezyum verdi ağrım olmuyor kasıklarımda daha rahatım gün içinde doğuma kadar iç dedi bana
zgeDenizKaramanAtmaca Balkan77 vifolic kullanıyorum sadece haftaya çarşamba pamukkale üniversitesinden randevu aldım bakalım oradaki dr ne diyecek ilk gittiğim dr sevmedim.