Civciv53 bir an korktum muayene sırasında da uyuyordu doktor beni korkuttu uyuz oldum gelmiş bana diyor ki ayakları kocaman kulakları kocaman yani kulağının kepçesini demi görüyor çok moralimi bozdu hiç kilo almamış falan dedi çok üzüldüm inşallah yarın kendi doktorum güzel şeyler söyler