ozlem_2727 ela_celik çok özür dileyecek soruyorum kan sulandırıcıyı kullanma nedeni sadece pıhtılaşmamı acaba?
Yazmelegi_ ela_celik 21 de detaylidan sonra başladım bebege giden kan akışında sıkıntı sıkıntı ondan dolayı
ozlem_2727 ela_celik anladım çok geçmiş olsun nende de tansiyon varda kan sulanırcı yazar. Mı diye kafamda dönüp duruyor sürekli
ela_celik Yazmelegi_ neye başladınız acaba ? Bende 14. Hafta detaylı ultrasonda perinatolog önerdi başladım kanamam oldu bıraktım , biraz aradan sonra tekrar devam edeceksin dedi doktorum
Ozbekasena Tup bebekle hamileyim 25 haftalık transver öncesi başladım hala kullanıyorum enox 4000 igne