Ogretmen_17 Doktorum söyleyince ne olduğunu tam anlamadım ama burada okudukça tedirgin oldum. Lekelenmelerim olduğu için gitmiştim. Uzun süre ayakta kalma ağır iş yapma dedi. Çok moralim bozuldu. Durumu düzelen var mı nelere dikkat ettiniz?
Seda9507 Ogretmen_17 dinleneceksin bol bol benim 28 de mi 27 demi ne düzelmişti. Şuan gayet normal ilerliyoruz şükür. ,34+0
aybukee10 Ogretmen_17 merhaba plasenta yukarı çıktı miciktiysa kacinci haftada çıktı acaba hep yattınız mi
Ogretmen_17 Seda9507 şuan çalışmıyorum dinleniyorum ama eylülde okul açılınca çok yoruluyorum. Nasıl olacak bilmiyorum. Yukarı çıkmazsa diye çok korktum. Sizin de lekelenmeleriniz olmuş muydu
Seda9507 Ogretmen_17 lekelenme olmadı ama benim ilk doğumum sezaryen di ona rağmen düzeldi. Ve tayinimiz çıkmıştı ev taşımak yerleştirmek ona rağmen şükür düzeldi. Yani siz iyi düşünün iyi olsun. Çok yorulursanız artık rapor vs alırsınız. Ama inşallah düzelir 🤲
Ogretmen_17 aybukee10 merhaba çıktı evet 20. Haftaya kadar çıkmıştı. Ama hep yatmadım günlük işlerimi yaptım. İlişki yasaktı. Kendimi fazla yormamaya çalıştım.