1Ali Günleriniz nasıl geçiyor ağrılarınız var mı, bebişlerin hangi eksikleri kaldı, ilk hamileliğiniz mi ? Eylül sonu ekim başı annelerinin sohbet postu olsun🥰
huzunluponcik 1Ali yarın 30 haftalık oluyor bir yatağı kaldı sadece ağrılarım çok fazla alt tarafta yürüyemiyorum hastane çantamı ufaktan hazırlamaya başladım
Selothatun 1Ali yarın 29 haftalık olacağız🌸 haftasonu kızçemin eşyalarını yıkadım ütüledim. Çok fazla kıyafet almadım çok çabuk büyüyorlar çünkü. Ayına kilosuna göre haraket edeceğim. 2 yaşındaki abimizden büyük eşyalarımız var zaten. Ailemden başka şehirde olduğum için ağırlaşmadan yapmak istedim. Güzelce sarıp kaldırdım. Hastane çantamın eksiklerini alıp onuda hazırlayacağım. Onun dışında bel ağrısı ve burun tıkanıklığı beni çok yoruyoruz özellikle gece çok kalitesiz uyuyorum. Bu yüzden gündüz oğlum uyuyunca bende uyumaya çalışıyorum şimdilik böyle😍
50_68 1Ali 30.haftadan selamlar ağrılar olmaya başladı ve ayakta ödemim fazla oluyor kalçamdaki ve bacağımda ki çatlakları söylemiyorum bile :) uyku problemi yaşıyorum sürekli onun dışında her şey yolunda:) eşyaların alımı bitti sayılır ufak tefek şeyler oluyor yıkanıp ütülenecek 1 2 haftaya hastane çantamı da İnşallah 32. Haftada hazırlayacağım tüm eksikler bitince.
Seymaatmaca Hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin hepimizin ❤️ Sıcaklar olmazsa güzel gidiyor 30. Haftaya doğru gidiyoruz bakalım eksikleri ufak tefek şeyleri kaldı çoğu bitti sayılır. İlk gebeliğim ne zaman yıkamalıyım ne yapmalıyım bende bilmiyorum 🫠 sizin nasıl gidiyor
1Ali Seymaatmaca Aminnn. Eksiklerimiz bitti nerdeyse çok şükür bizde 29+4olduk ilk gebeliğim, yıkama vs olaylarını da artık tamamen annemin tecrübelerini dinleyerek ilerliycem. Hangi şehirdesiniz🥰
Seymaatmaca 1Ali bende 29+4 aynıyız 🌸 İstanbul’da oturuyorum bende yavaş yavaş yıkamaya başlarım diye düşünüyorum artık 🌸
1Ali huzunluponcik Rabbim yardımcınız olsun 😔benimde ara sıra ağrılarım oluyor daha fazla ağırlaşmadan kıyafetleri yıkamaya başladım, son bir makine çamaşır kaldı o da bitsin hemen çantayı hazırlıycam ne olur ne olmaz hazırda dursun
1Ali Selothatun inanın bende neredeyse 2takım dışında bir şey almadım ama etraftan o kadar çok şey geldiki dolaba sığmayacak nerdeyse😵💫bir de onları yıkayıp ütülemesi var neyseki çoğu bitti, benimde ailem uzakta her şeyi kendim yapmaya çalışıyorum çok zorlanıyorum😔
Strawberry48 Merhaba benim de 29 artı dörtteyim ve hazırlıklar babında çok fazla bir şey yaptığım söylenemez arkadaşlarımız bir anne yanı beşik vermişlerdi ben de birkaç parça hastane çıkışı birkaç parça Zıbın tırnak bakım seti pişik kremi şampuan gibi ıvır zivir şeyler aldım açıkçası biraz bebeğin gelişimini görüp ona göre kıyafet tercihinde bulunmak istiyorum çünkü doktor bacak boyu uzun demişti dolayısıyla yeni doğan olarak aldığım kıyafetlerin özellikle ayağı kapalı olan o Zıbınların olmama durumu da olabilir bu nedenle aceleci de olmak istemiyorum daha hiçbir şeyi yıkamadım hazırlamadım hayırlısı olsun beklemedeyim sağlıklı bir şekilde hepimizin gebeliğin ilerlemesini temenni ediyorum … Bana gelince sıcak bir bölgede yaşıyorum ve gündüzleri klimanın altından pek de çıkamıyorum biraz hareket alanı da kısıtlandı gibi haliyle eğilip doğrulamıyorum fırsat bulursam yürüyüş yapmaya çalışıyorum hepsi bu.
1Ali Strawberry48 haftamız ve günümüz aynı😻 gelişimine göre almak bencede en mantıklısı, sıcaklar sanırım hepimizin en büyük sorunu bende akşam üstü kendimi iyi hissettikçe çıkıp yürüyorum Rabbim hepimize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin
Selothatun 1Ali Allah kolaylık versin yalnız zor oluyor gerçekten. Yavaş yavaş günlere bölerek yapın benim 2 yaşında oğlum olduğu için haftasonu eşim evdeyken yapabiliyorum sadece
Fatm_ Ben 28 haftalığım sizce ne zaman yıkayim kıyafetleri tozlanmaz mı dolapta ilk gebelik fazla bir şey bilmiyorum 😂
1Ali Fatm_ ben yıkayıp dolaba kaldırdıklarımın üstüne temiz örtü serdim tozlanma olmadı🥰 benimde ilk gebeliğim 28de yıkamaya başladım dahada ağırlaşmadan aradan çıkmış oldu. Böyle böyle tecrübe ediniyoruz🤍
nazel123 Kıyafetleri büyük eşyaları bitti ufak tefek eksikler kaldı kıyafetlerini yıkayıp ütüledim aradan çıktı bir iki haftaya çantayı hazırlarım genel olarak iyiyiz çok şükür bel ağrım oluyor çok yorulunca bir de topuğum 😅
Melisireemm Bende 29+5 çok heyecanlıyım doğumdan korkuyorum bi yandan hemen doğurmak istiyorum bi yandan istemiyorum.. ama çok güzel bi his yetememe korkusu da sardı tabiki de bakalım hayırlısı olsun 🥰
1Ali Selothatun mecbur günlere bölüyorum, eşimde tır şoförü zaten çoğu zaman evde olmuyor mecbur tek başıma yetişiyorum