Kızlar 18 temmuzda sezeryan ameliyatı oldum eve geldim ve 4. Gün dikişlerim de aşırı yanma oluştu ve bununla beraber Sari akıntı vardı baya. Doğum yaptığım hastaneye gelip muane oldum ve 8 gündür hastanede yatıyorum. Her gün sabah akşam dikişlerim sıkılıp içindeki iltihap akıtılıyor ve damar yolundan antibiyotik alıyorum
dikişlerim enfeksiyon kapmış. Kanıma karışmış enfeksiyon. Başına gelen var mi nasıl iyileşti yardımcı olabilir misiniz