Normalde perinatolog takipliyim 36+5imbebegim 2800 kilosu iyi karin cevresi 1 hafta geri ama korkma dedi gebelik sekerim var diyet yapiyorum meyve vs yiyemiyorum belki de ondan korkulacak bir sey yok 2 haftaya cikmadigi sürece dedi yine de kafama taktim sorun olur mu yasayan var mi omega tableti kullaniyorum sık sık et köfte tavuk da yerim aslinda ama muz kasar vs diyet dolayisiyla yiyemiyorum meyve falan da yiyemeyince tabiri caizse ac yasayinca böyle oldu demek ki.Tahmini kac kilo dogar dedim 3 ancak dedi ablasi 3520 gram dogmustu dedim o kadar olmaz bu 3 ancak belki 3100 dedi kilosu iyi mi sizce