XFatmaX Kızlar carsamba günü sezeryan doğumum var uyuşmamaktan korkuyorum hayatumda acile gitmemiş biriyim umarım herşey güzel acısız gecer
3_oglan_annesi XFatmaX uyuşma yapmaya başladıkları vakit deneme yapsınlar bn mesela emin olmak için bacaklarıma iğne batirmislardi hissetmedim snra gönül rahatiyla ameliyata başladılar sakin olursan bişey olmaz ☺️
Kimekonusuyorum XFatmaX Kesmeden önce bi sey batiriyolar tepki vermezsen kesmeye basliyolar diye biliyorum