Kubra-e27 hiç abartmıyorsun.Ama biz ülke olarak millet olarak ne doğum yapana saygıyı biliyoruz ne hastaya saygıyı biliyoruz.Şimdi desen gelmesin, olay gelse sıkıntı afedersin ama iki ucu b.klu değnek Valla.Allah kolaylık versin, Rabbim hayırlı güzel kapılar açsın.