Melikemrvvv Ben pazartesi doğuma giriyorum Allahın izniyle kızlar çok korkuyorum ama normal doğumdan daha çok korktuğum için kendim sezeryan istedim ne olacak nasıl olacak bilmiyorum sizin gününüz bellimi🥲🌸
melek87 Melikemrvvv benimde 6 ağustos kismetse 2.sezeryanim olucak ilkinde düşünmeden giriyosunda ikinci daha zor arkanda diğer yavrunu bırakmak sağlıkla kucağımıza alalım insallah🙏
Okyanusolmak Benim de ya yarın ya haftaya olacak. Nstye bağlı. Bir gün önce nasıl geçirsem bilemedim. Öncekinde normal doğum diye gittiydim sezeryana döndüydü