Hulo2105 Busraapaydn01_ 36+2 🌞 çok çabuk geçmeye başladı bana yaa 16 günümüz kaldı hem gelsin istiyorum hem karnımda kalsın istiyorum değişik duygular 😌😌
Alparslanmom__ Busraapaydn01_ bize son 12 gün banada gecmiyor zaman durmuş sanki normal doğumu bekliyoruz 🥹🙈
tubik_ Busraapaydn01_ 36+4 de yani cumartesi günü doğdu oğlum çok şükür. Biraz minik ama çok şükür dağlıkla dünyaya geldi, darısı başınıza inş
melek87 38+1 deyiz şuan vakit geçmiyor gerçekten son 8 bizimde sezeryan için sağlıkla hepimiz kucağımıza alalım insallah
Glchan_34 @Busraapaydn01_ bende yarın 35+4 normal istiyorum ama beyefendi sürekli hareket ediyor ters şu an
Eslam Busraapaydn01_ 36+2 zaman durdu sanki doğumu sezeryan düşündüğüm icin gün aldik 16 agustos sanki 9 aydan daha uzun gibi saglikla kucagimiza alalim inşAllah bu arada bebegin boyunu kilosunu biliyormusunuz