babygirl02 Kızlar famera ile hamile kalan var mı yumurtalarimin biri 18 mm diğeri 15 mm olmuş bugün kontrole gittim iğne vermedi verir diye düşündüm doktor heran catlayabilir çatlamaya hazır dedi bende polikistik over de var pek umudum yok ama nasip bakalım
Ervaidil babygirl02 ben de femera kullandım çok şükür hamileyim 12+4 üz sormak istediğin birşey varsa bildiğim birşeyde yanıtlarım canım ❤️
1Anneadayiiii babygirl02 canım ben aşılama tedavisinden kullandım femera banada iğne vermemişti doktor kendiliğinden çatlamıştı ama başarısız oldu
Neslihankrhmt babygirl02 stres yapma yeter ben 32 hafta oldum, incir havuç tuket kuruyemiş ve bol su yürüyüş gelsin bebislerrr
Mlkyl babygirl02 ben Haziran ayında kullandım bana da iğne vermedi umutsuzdum ama hamile kaldım inşallah siz de hayırlı haberler alırsınız
babygirl02 Ervaidil benim Çarşamba günü ilacım bitti 5 gün kullandım 4 gün sonra kontrole gittim bugün yani doktor çatlamaya hazır dedi bugün ilişkiye girmeli miyim yoksa yarın mı girmeliyim canim sen nasıl yapmıştın biraz anlatır mısın 🥰
D12ekim Ervaidil çatlatma iğnesi kullandınız mı acaba bende bu ay kullandım inşallah güzel haberi alırım
D12ekim Ervaidil belirtilerin neşesi acaba bide kaçıncı gün test yaptın benim şuan 11 günüm test yapmaya korkuyorum
Ervaidil babygirl02 benim biri 23 mm diğer 18 mm olmuştu ve bana iğneyi alıp hemen vuruyorsun vakit kaybetmeden demişti ve ben çok korkmuştum gerçekten kiste dönüşecek diye
Ervaidil babygirl02 3 mayısta adet oldum 4 mayısta kontrole gittim 8 mayısta hapı kullandım 14 mayısta çatlatma iğnesi vuruldu akşam 16 Mayıs sabah akşam 17 Mayıs akşam diğer günler gün aşırı
Ervaidil babygirl02 ben femerayı kullanırken hergün incir ve ceviz yedim. Bal tarçın çörekotunu yaptım yedim son iki gün belkide o bu kadar büyüttü benim yumurtamı bilmiyorum 🫠
babygirl02 Ervaidil geçen ayda kullanmıştım ama çatlatma iğnesi vermişti doktor bu sefer vermedi niye vermedi onu da anlamış değilim
Ervaidil babygirl02 daha büyüyebilir diye de olabilir doktorundan memnun değilsen başka bi doktora gitmeni tavsiye ederim ve yine de umutsuzluğa kapılma sen elinden geleni yap ben ne forumlar okudum yok iğneyi vurulalı 6 gün 10 gün oluyor şuram ağrıyor buram ağrıyor midem bulanıyor bende hiçbirşey yoktu hiçbir belirti yoktu hiç beklemediğim anda geldi ama hep hayırlısıysa olsun dedim sende öyle yap ve bol bol havuç ye
1Anneadayiiii babygirl02 Rabbim hakkında herşeyin hayırlısını versin inşallah canım herşey gönlünce olsun 🌸
babygirl02 Ervaidil doktorum ilk defa böyle bişey yaptı şaşırdım açıkçası iğne verir diye düşündüm doktor çatlamaya hazır yumurtaların dedi her zaman hayırlısını istiyorum tabiki ama şimdi doktor iğne vermedi ya pek umudum yok hapla olacak iş mi bilmiyorum yine hüsran olacak gibi ama bakalım hayırlısı
Ervaidil babygirl02 ben çok forum okudum kadınlar kulübünde iğne kullanmadan da hamile kalan var baya öyle düşünme
Ervaidil D12ekim kullandım canım inşallah güzel sonuçlar alırsın ben ilk kullanmamda aldım 1 senedir bekliyordum senin içinde hayırlısı olur umarım ❤️