Htcugr03 Merhaba 16+2 gebeyim. 2 gündür karnım içinde sanki ağırlık var ağrı ve gerginlik var yaşayan var mı cok rahatsız edici bir his
alisamomm Htcugr03 gayet normal rahminiz karnınız ve bebişiniz büyüyor bu yüzden deriniz geriliyor çatlamaması için bol bol nemlendirmeyi ihmal etmeyin 🌸