Slmlar iki oğlum var biri yedi yaşına digeride beş yaşına girecek yarında 28 haftalık olacağım ikinci sezaryen olacak buda aksilik olmasa dewlet hastanesinde doguracagim yaşım 29/30 olmalı neyse tüp bağlatma gibi bı fikrim var yasa bakarak baglatiyolar mi birde eş imzası var sanırsam o sorun değil ikna oldurturum bu işlem zor mu ağrı sızı kanama vs varmı oersembe gunu doktrla konusacam ama birde yapanlar varsa oradadan fikir almak istiyorum yorumlarda görüşmek üzere ☺️☺️