Selamın aleyküm kızlar biraz uzun olacak ama korkanlar için yazmak istedim. bugün bende doğuranlar kervanına katıldım. Devlet hastanesinde doğum yaptım. Başından beri normal doğumdan korkuyordum yapabileceğimi düşünmüyordum. Cesaretim yoktu çatı muayenesi bile yaptırmak istemedim. Devlet hastanesinde bi doktora gidiyordum ne kadar korktuğumu biliyordu. Ve çok şükür ısrar etmedi biraz konuştuktan sonra bana tarih verdi bugün 9 buçuk gibi ameliyata girdim girmeden önce sondayı getirdiler ama ben ameliyatta uyuşturulduktan sonra taktırmak istiyorum dedim doktorumun haberi var dedim tabi uydurdum bunu 😄 ameliyatta taktılar kimse bişey demedi hasta böyle istiyormuş dediler hiç bişey hissetmedim uyuşuk olduğum için. önce spinal denendi iğneyi normal kolunuza yaptırdığınız iğneden daha az hissediyorsunuz damar yolu daha çok acıdı diyorlar ya bu çok doğru. Bu arada 23 yaşında 59 kiloyum kızlar sigara alkol kullanmıyorum. Ama ne hikmetse spinal yapıldı bacaklarım uyuştu kaldıramıyordum ama göbeğimi doktor denemek için bi şeyle kıstırdı hani sıkıştırdı cimcikler gibi hep hissettim acı olarak sonra dedim ben hissediyorum onlar pek inanmadı ama ben hissettiğimi düşünüyorum sonra beni bayıltın dedim genel olmayı da hiç düşünmüyordum burda bile hep spinal hikayelerini okurdum genel aklımın ucundan geçmiyordu ama o an genel olmak istedim. 1 saat sürmedi bile ayılmışım bekleme odasında bekliyordum hiç ağrıyla uyanmadım bu arada kızlar ben acı eşiği çok düşük bi insanım ağrıyla uyanmadım gayet normaldim odama geldim kızım önceden gelmişti zaten çok şükür 3.500 gram doğdu. 1-2 Saat sonra bacaklarımda ki uyuşukluk gitti kaldırabiliyordum ilk ağrılar bildiğiniz adet ağrısı gibiydi benim biraz belim ağrıyordu ama adet ağrısı gibi çok hafifti o kadar dayanılacak gibiydi ki sakın korkmayın. Daha sonra 6 saat sonra sıvı şeyler tüketebilirsin dediler çorba içtim su içtim 2 bardak acı kahve içtim gold lar varya onlardan şuana kadar baş ağrım olmadı. Biraz omuzlarım ağrıdı sezeryan olacaklara en büyük önerim sıcak su torbası hemen omuzlarıma koydum geçirdi 2-3 saat tuttum ara ara kesin yanınıza alın. Hoşaf içtim sıvı olarak tavsiye ediyorum. Gecelik almıştım elbise olarak ilk onu giydim çünkü sonda var ona en rahat o oluyo. Kızıma 4 takım götürmüştüm anca anca yetiyo kan olmuştu ilk giydiği hastane çıkışı 4 tane bez değiştirdim bezi de bol alın. Kanamam az oluyor yani ped bile takılır o kadar az herkesin çok olacak diye bişey yok. Şuan aklıma gelenleri yazıyorum. İlk yürüyüşten çok korkuyordum ama çok kolay geçti. Hemşire karşıya bak dedi önce yatakta bi iki dakika oturdum sonra karşıya baktım bi yandan da kızlar elimle göbeğimi tuttum daha rahat yürüdüm korkmayın dikişlere bişey olur diye öyle kalktım ve direkt dik kalktım çok rahat yürüdüm ağrım sızım çok azdı herkesin dayanabileceği kadardı. Bu arada karnıma bi kere ameliyattan çıkınca bastırdılar oda hiç bişey hissetmedim sonra direkt kum torbası koydular oda minik bişey öyle büyük bişey değilmiş. Sadece rahatsızlık hissi veriyor ağrı sızı değil. Yani kızlar benim annemde dahil normal doğum yapmış bütün sülalem sezeryan karşıtıydı kafamı ütülediler olma diye zor kalkarsın çocuğunla ilgilenemezsin cart curt bunlar hikaye bu arada sütüm de geldi bebeğim emiyo öyle sular seller gibi değil tabi ki ama kızıma yetiyo kimseye kulak asmayın ben normal doğuma cesaret edemedim psikolojim çok önemliydi sonuçta o anı ben yaşıcam kimse değil verdiğim karardan da memnun kaldım yine olsam yine sezeryan olurum. Size de uzun oldu ama korkmayın diye ayrıntılı yazmak istedim yine de sormak istediğiniz bişey varsa çekinmeden herşeyi sorabilirsiniz Allah bütün hamilelere bebeklerine sağ sağlim kavuşmayı nasip etsin. Bebek isteyen herkese Rabbim nasip etsin.