Ramerya Haftadayım. Bugün doktora gittim henüz dönmemiş bebikim. Doktorum 36. Haftaya kadar bekleriz dönmesini dedi. Sizin kaçıncı haftada döndü bebekleriniz?
milaeqq Ramerya Benim 35’te dönmüştü şu an 38+2’yim tık yok bir gram açılma bile yok sadece yalancı sancı ve bel ağrısı 🙃
Sevcan62 Ramerya 36 dayım dönmedi bu saatten sonra zor döner dedi doktorum sezeryan tarihi verdi yapacak bir şey yok sağlıkla gelsinler 🙏🏻
Nurbyk0306 Ramerya 35+3 haftadayim 20 li haftalarda baş gelis olmuştu şimdi canı isteyince dönüyor sonra geri bas geliş oluyor ne yaptığını bende anlamadım artık skldi heralde oyun oynuyor kendi kendine🤷🏻♀️😂
Svl2109 Ramerya Sezeryan olucam cnm sancım ve kasılmalarımı kontorol ediyoruz ciğer geliştirici ve serum takıyorum gidecegi yere kadar cnm
aslanbeyy 32 de aynı muhabbet olmuştu doktorumla tekrar gittiğimde dönmüştü bazı bebekler doğumda bile dönebiliyor
T1627 Ramerya benim 27 haftalikti donmustu 38 haftalik oldum artik baski ve agridan yildim ama gelmiyor😭
Hulyaerol Bizde dün kontrole gittik 29+6 yiz dönmemiş makat geliş inşallah döner Dr da dönmezse sezeryan olcak dedi yerinden memnun sanırım bebeler 🫢