ozlem_2727 Bilgilianne48 ben sorduğum da iyisi 250 normali 75 demişti ki doğru sonuçta vermişti 75 TL’lik olan
koza08 Bilgilianne48 ben iki gün önce sordum. Nomal gebelik testi 30tl dedi. Kesin sonuç veren 230tl. Kesin sonuç dediğiniz erken gebelik testi mi dedim. Sadece doğru çıkarıyor dedi. 😂 30 tllik olandan aldım o da negatif çıktı. İnşallah yanlıştır 😂😂 sinirlerim bozuldu valla
lilyum_ Dnzm geçen ay 70 tl ye prodoctor aldım. 1 ayda o kadar yükseldiğini düşünmüyorum eczacı kazıklıyor olabilir
Bilgilianne48 koza08 yanlıştır o yaa😁 30 tlikk ne olucak biz 5 gün daha bekleyelim 😁 napalım meraktan çatlasaktaa
Yorgunanneeem Adete 4 gün kala yaptım yani bu sabah negatif çıktı sonra ikinci çizgiyi gördüm kuruma çizgisi mi acaba
T1627 Bilgilianne48 Ben hamileligimi bundan ogrendim aldigimda 180 tl idi simdi artmis fiyati ama 12 tanenin fiyati