gultenasil_32 benim 2 oğlum da böyle doğdu, büyük olan 3 yaşında canavar gibi maşallah hiç canını sıkma. Birde perinatoloji ne dicek bakalım bi git mutlaka. Benim son hafta kordonda direnç başladı kan akışı yavaşladı ameliyatı hemen erkene aldılar, meğersem çocukla kan uyuşmazlığımız varmış öyle olunca annenin vücudu bebeği hastalık olarak görüp atmaya çalışıyomuş gerilik bu yüzden de oluyormuş, belki kan uyuşmazlığından da olabilir bu durum. Ama korkma gerçekten haftan da çok geç değil ciğer geliştirici falan da yaparlar gerek görürlerse, Allahın izniyle hiçbir şey olmaz 🤲🏼 Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🥰