babycom456 Kızlar saçma bi soru olabilir ama ailem cok evhamlı 😅 transfer olduktan sonra ailemin evine gitmek istiyorum ama onlarda alaturka wc var sıkıntı olur mu flan diyolar dedım olmaz arastır flan dediler gülmeyinbende burdan sorayım dedım.😅😂😂
Aylaa123 babycom456 bence hiç alakası yok sağlık açısından zaten alaturka tuvalet kullanılmalı klozette ayakları yükseltmiyorsan bağırsak tembelliğine sebebiyet veriyor. Öyle bir şey olsa doktorlar zaten bir süre klozet kullan onu kullanma der. 25 haftalık hamileyim hala daha alaturkaya giriyorum klozete asla yapamıyorum ben hiçte bir sıkıntı yaşamadım . Transfer sonrası kendinizi çok zorlamadan normal hayatınıza devam edebiliyorsunuz zaten tuvaletle alakalk bir durum sanmıyorum duymadımda hayatımda görmedimde
Ozgecikko Bence olur, karın kaslarini ve rahim kaslarını ne kadar az yorarsan o kadar iyi. Sonuçta rahim kasılarak embriyoyu tutmaya çalışıyor. Risk alma derim. Ki ben çok rahat insanımdir transfer sonrası düğüne gitmisligim var.
babycom456 Ozgecikko anladım cok tesekkür ederim bide sey sorayım , daha once 2 düşüğüm oldu cok fazla kasılmam oluyodu böyle uykudan uyanırdım kasıklarımı sıkmasından , acaba o düşüğe sebep olmus olabilir mi
babycom456 Aylaa123 anladım fikir almak için sormustum cok tesekkur ederim, bide daha önceki gebeliğimde 7 . Haftada şürtaj olmustjm ama cok fazla kasılıyodu vücudum o sıkıntı olur mu acaba
Aylaa123 babycom456 kasılmaktan kastınız nedir ? Bebeğinizin düşüğünün sebebi siz değilsinizdir kendinizç suçlamayın sağlıklısz olan bebeklerde düşük meydana gelir
cansugunes0210 Bana kullanabilirsin demişti valla ben kullandım hiç de Bi sorun olmadı şükür ben klozet kullanamıyorum zaten yine olsa yine kullanırım