Kızlar kızım 27 aylık bugün sabah eğitime başladık çişte çok sorun yok onu kavrıyor bikaç sefer biraz altına kaçırsa da lazımlığa yaptı hep çişini. Fakat büyük, tuvaletini sabahtan beri sürekli tuttu yapmadı ve az önce iki kere arka arkaya altına yaptı 😞 büyük kızımda öğrenirken tam 15 gün boyunca büyük tuvaletini altına yapmıştı. O şekilde olmasından korkuyorum 😣
Önerileriniz var mı. Sizler nasıl yol izlediniz büyük tuvalet konusunda? 🥲