Shdhshsjsk- Şuanda hamileyim kızımın adını Amine afra koymak istiyorum ama kararsızım sizce asel lina mı yoksa Amine afra mı koymalıyım fikrinizi almak istiyorum 🌸
dhbetul Shdhshsjsk- Asel Lina daha güzel bence canım ama çok fazla koyan var aynı isimden eğer takmıyorsan böyle şeylere gayet güzel 🥰
Zynpsr1 Shdhshsjsk- oda güzel aslında ve nadir isimlerden. Asel ve lina her yerde 🥴 bir sınıfta tüm öğrencilerin ismi aynı olacak bu gidişle 😅
Gizem34_ Shdhshsjsk- peygamber efendimizin annesinin adı, kulağa nasıl hoş gelmez 🥹😍 amine çok güzel bir isim ve anlamlı da 🙏 hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah♥️
dhbetul Shdhshsjsk- Afra ismi de tek başına çok güzel ben iki isme biraz karşıyım kızlarda. İlerde kızlık soyadını kullanabilsin ismi uzun olmasın istiyorum 😂😂
hepoyleolurzaten_ Shdhshsjsk- o sizin bebeyiniz ve gönlünüzden ne geçiyorsa onu koyun sonuçta onu siz çağırıcaksınız.amine afra güzel bence ben beyendim😍
Shdhshsjsk- hepoyleolurzaten_ çok teşekkür ederimmm ben çok sevdim beğendim aslında ama herkes öyle diyince biraz moralim bozuldu 🥹♥️
hepoyleolurzaten_ Shdhshsjsk- e canım bizde var ya herkes ne der beyenmezler ama aslında sizin bebeyiniz ne isterseniz onu koyarsınız hiç kimseyi düşünmeyin))
Gzd5 Shdhshsjsk- asel lina çok fazla herkes bu iki ismi birlikte koyuyor.. amine afra kulağa çok hoş ve farklı geliyor
Hamide_00 Shdhshsjsk- Amine Asel de koyabilirsiniz herkes koyuyor bence asel ayrı lina ayrı ya da farklı isimlerde bulabilirsiniz
Zynpsr1 Shdhshsjsk- benim kızım olsa gökçen koyacaktım bu arada size de fikir olsun. Atsızın Deli Kurt romanında geçen eşsiz ve büyülü bir güzelin adı. O kadar güzel ki gözlerine bakan ya deliriyor ya ölüyordu. Çok etkilenmiştim ikinciye kızım olursa inşallah amin 🩷🤲🏻