Ceyfer Hanımlar merhaba ✋🏻 Yaklasik 20 dkdir kasiklarima agrilar girip gidiyo 37 haftalik oldum biraz daha beklicem gecmezse doktorumu arayip gidicem dogum sancisi belden vurur diye biliyorum bu agri kasiklarima giriyo neyin nesidir acaba 🤔
qamseee Duş al canım yalancı sanci ise pozisyon değişikliklerinde yada duş falan alınca geçiyor. Geçmiyor ve düzenli bir şekilde sanci vuruyor ise doğum sancısı olabilir. Benimde kasıklarima vuruyordu sanci ilk bebeğim de. Rahatsız edici bir sanciydi ve düzenli bir şekilde vuruyordu. Eğer sancıların 5 dk da 1 geliyor ise hiç bekleme doktora git derim. Hakkında hayırlısı olsun 🧡🧡🧡
Ceyfer qamseee canim gecti yalanci sanciydi sanirim 😐 bekliyorum ama tekrar olursa eger gidicem direk 😊
qamseee Ceyfer yalancıdır o zaman canım benimde sabah oldu yarim saat kadar sonradan geçti dikkat et yinede kendine.😻
Ceyfer Senayemre sizin baya sık geliyo ama ne zamandir var bide hatirliyorum sanki sizi 38 haftaliktiniz galiba 😊 gercek dogum sancisi olabilir uzun suredir devam ediyosa
Senayemre Ceyfer evet ah ah herkes dha dogurmadinmi diyor posttakiler 😂 o kadar ki sancim olmus boş cıkmıs
Ceyfer Senayemre evet evet hatirladim okumustum postunuzu 😂 hadi bakalim bu sefer gercek sancidir belki bebisler daha fazla bekletmeden gelsinler :)