Tebrik ediyorum inşallah ömrü bereketli olur bir de cennetteki meleğiniz içinde sabırlar diliyorum maalesef ki bende mayıs ayında 27.haftamda doğum yapıp 1 ay sonra bebeğimi kaybettim.. Yeniden hamile kalmak istiyorum ama bir yanım korkuyor acaba erken mi diye doktorunuz size bir şey dedi mi? Genetik testiniz ne zaman sonuçlandı bende salı günü gideceğim… Ve çok haklısınız insan kendine avutacak yerini dolduracak bir şey arıyor.. Unutmayın cennette bütün herkes bizim gibi evlat kaybetmiş olan annelere gıpta ile bakacak 🌸