Kızlar selam 1 hafta önce doğum yaptım bebeğim 3200 doğdu şu an ise 2860 kan değerlerine bakıldı su oranı yüksek çıktığı için yatış verdiler 2-3 gün. Benim gibi böyle olan var mı çok kötüyüm çaresizim 3 saatte bir emzirmeye gideceğim bebeğim küvözde başına gelen var mı