Melissatutar canım postunu şimdi gördüm biz başladık devlet hastanesine yani açıkçası kromozom bozukluğu vardı bende herkes tüp bebek önerdi gittik bizde infertelite polikliniğine direk elimize kâğıt verdiler 4 tane test var kağıtta 3 tanesini yaptık 1 tane kaldı