Kızlar devlet hastanesinde randevu yok diye özel bakıyordum ama buldum. Perinatoji bölümü (yüksek riskli gebeliklere bakilmaktadir) diyor ayrıntılı için randevu aldım bu şekilde yazıyor hepsinde bu bölüm riski gebelik bölümü olduğu için mi oyle yazıyor randevu aldım ama ayrıntılı bakarmi bilgisi olan anneler yardımcı olabilir mii